Girna, О.Hlynsky, N.2014-02-252014-02-252013Girna О. The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approach / O. Girna, Н. Hlynsky // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 41–46. – Bibliography: 9 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23639The conceptual approaches for an added value handling are considered in the article. The essence of the added value formation process inside a supply chain aimed at customers’ demand is presented. The essence of the added value migration process inside a supply chain is introduced. The expediency of permanent increase of a supply chain functioning efficiency in order to supply a higher added value to customer is substantiated. The practical aspect of the research implementation is presented. Розглянуто концептуальні підходи до трактування доданої вартості для клієнта. Розкрито сутність процесу формування доданої вартості у ланцюгу поставок в напрямку орієнтації на потреби клієнта. Висвітлено сутності процесу міграції доданої вартості у ланцюгу поставок. Обґрунтована доцільність перманентного підвищення ефективності функціонування ланцюга поставок з метою пропонування вищої доданої вартості для клієнта. Представлено практичний аспект реалізації цих досліджень.enadded valuesupply chainmigrationefficiencyдодана вартістьланцюг поставокміграціяефективністьThe supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approachЛанцюг поставок та формування доданої вартості на основі клієнтоорієнтованого підходуArticle