Васєлевскі, М.2010-02-182010-02-182009Васєлевскі М. Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності / М. Васєлевскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 236–243. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2459Проаналізовано сутність та основні завдання систем класу CRM (англ. – Customer Relationship Management). Ідентифіковано існуючі електронні системи CRM, а саме комунікаційної підтримки клієнта, автоматизації маркетингу і продажу. Описано сучасні інформаційні технології в системах CRM, які використовуються в маркетингово-логістичній діяльності підприємства. Essence and basic tasks of the systems the class of CRM (eng. – Customer Relationship Management) are analysed. The existent electronic systems of CRM are identified, namely of communication support of client, automation of marketing and sale. Modern information technologies in the systems of CRM, which are utillized in marketing-logistic activity of enterprise.are described.uaпобудова стосунків з клієнтамикомунікаційна підтримка клієнтаавтоматизація маркетингу і продажуелектронне управління стосунками з клієнтамиconstruction of customer relationsof communication support of clientautomation of marketing and saleelectronic customer relations managementЗв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльностіArticle