Мороз, М.2018-05-172018-05-172017-06-202017-06-20Мороз М. Reason, methods and effects of online ad blocking / М. Мороз // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 259–266.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41236Проаналізовано та оцінено причини, методи та наслідки зростання практики блокування реклами в мережі Інтернет. Для досягнення цієї мети автор аналізує статистичні дані практики блокування реклами в Польщі зокрема та Європі загалом, ідентифіковано інструменти, які для цього використовують, представлено наслідки використання відповідного програмного забезпечення з погляду видавців та інтернет- користувачів. Автор використовує такі методи дослідження, як критичний аналіз документації та метод описової статистикиThe analyze and assess of the causes, methods and consequences caused by increasing use ad blocking was made in this article. To achieve such a objective, the author analyzes the statistics for blocks ads in Poland and in Europe, indicate what tools to use, as well as discuss the consequences of the use of ad blockers from the perspective of publishers and Internet users. The author used the following research methods: a critical analysis of documentation and methods of descriptive statistics.259-266enонлайн-рекламаблокуваннямаркетингінтернет-користувачіonline-advertisingblockingmarketingInternet usersReason, methods and effects of online ad blockingПричини, методи та ефекти блокування online-рекламиArticle©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017© Мороз М., 2017865.012.34338.432Moroz M. Reason, methods and effects of online ad blocking / M. Moroz // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 259–266.