Мина, ЖаннаГаргат, ОлегТітко, Андрій2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Мина Ж. Digital маркетинг для позиціонування ВНЗ на інформаційному ринку / Жанна Мина, Олег Гаргат, Андрій Тітко // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 53–54. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58886This article analyzes the implementation of digital marketing for educational institutions. The tools of promotion of the university services in the information market are presented. Ability to establish effective communication with students.53-54ukDigital маркетингсоціальні мережіцифрові технологіїканали розповсюдженняпроблеми ВНЗDigital маркетинг для позиціонування ВНЗ на інформаційному ринкуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Mina Zh. Digital marketynh dlia pozytsionuvannia VNZ na informatsiinomu rynku / Zhanna Myna, Oleh Harhat, Andrii Titko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 53–54. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).