Чумаков, Ю. А.2016-10-262016-10-262007Чумаков Ю. А. Актуальні питання маркетингових досліджень діяльності ісі в Україні / Ю. А. Чумаков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 359–365. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34245Розглянуто особливості позиціювання інститутів спільного інвестування (ІСІ) на вітчизняному фінансовому ринку. Розкрито специфіку маркетингу інституціональних інвесторів стосовно діяльності компаній з управління активами (КУА). Проводиться сегментація споживачів інвестиційних послуг у сфері спільного інвестування. Досліджується характер інвестиційних послуг залежно від видів і типів інвестиційних фондів. Виявляються передумови побудови маркетингових стратегій ІСІ за двома ключовими напрямками: залучення й концентрація коштів розрізнених приватних інвесторів; ефективне розміщення сукупних грошових активів в інтересах одержання інвестиційного доходу від їхнього вкладення в корпоративні права, нерухомість і інші дозволені законом інструменти інвестування. Topic examines features of positioning of institutes of the joint investing (IJI) at the domestic financial market. The specific of marketing of institutional investors, related to activity of companies’ asset management (CAM) is reviewed. Segmentation of users of investment services in the field of the joint investing is conducted. Gets explored character of investment services, depending on prospects and types of investment funds. Get opened pre¬conditions of construction of marketing strategies of IJI on two general directions: bringing in and concentration of financial means of separate private investors; effective allocation of combined money assets in order to receive investment profit from their investment into corporate rights, immovable property and other lawful instruments of investing.uaАктуальні питання маркетингових досліджень діяльності ісі в УкраїніArticle