Кузьо, Н. Є.Косар, Н. С.2018-11-152018-11-152002Кузьо Н. Є. Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 60–66. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43061Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.ukОбслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносинArticle© Кузьо Н. Є., Косар Н. С., 200260–66339.188: 658.8