Захарчишин, Г. М.Космина, Ю. М.2015-01-142015-01-142012Захарчин Г. М. Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг / Г. М. Захарчишин, Ю. М. Космина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 38–42. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25873Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми. Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is displayed. The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture, their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing ideas and principles into the organizations activity is defined.uaвнутрішній маркетингорганізаційна культураорганізаційна поведінкаклієнт-орієнтований підхідкультураinternal marketingorganizational cultureorganizational behaviourclient-oriented approachcultureІнтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послугIntegration of internal marketing into organizational culture of service firmArticle