Разумов, Г. В.Ринкевич, Н. С.2020-03-062020-03-062017-05-182017-05-18Разумов Г. В. Маркетингова модель як засіб підвищення ефективності стартапів в Україні / Г. В. Разумов, Н. С. Ринкевич // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 58–60. — (Проблеми і перспективи економічного розвитку України в умовах євроінтеграції).978-966-941-055-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4704458-60ukМаркетингова модель як засіб підвищення ефективності стартапів в УкраїніArticle3Razumov H. V. Marketynhova model yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti startapiv v Ukraini / H. V. Razumov, N. S. Rinkevich // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 58–60. — (Problemy i perspektyvy ekonomichnoho rozvytku Ukrainy v umovakh yevrointehratsii).