Фалович, В. А.2015-02-182015-02-182013Фалович В. А. Система Kaizen: від робочого місця (5S) до ланцюга поставок (TFM) / В. А. Фалович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 136–141. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26245На основі досвіду компанії Тойота окреслені основні положення впровадження механізму, який дає змогу удосконалити місце праці, в якому ключову роль відіграє кожний працівник підприємства, підвищити свідомість працівників промислового підприємства, кардинально змінити менталітет працівників, удосконалити організаційну культуру та імідж підприємства, покращити співпрацю з клієнтами та постачальниками. Ідентифіковано проблеми, які можуть супроводжувати процес впровадження Kaizen на промислових підприємствах. Based on the experience of Toyota outlines the main provisions of the mechanism that allows to improve the work place, in which the key role played by each employee of the company, to increase awareness of employees of industrial enterprises, dramatically change the mindset of employees, improve corporate culture and image of the company, improve collaboration with customers and suppliers. Identified issues that accompanied the implementation of Kaizen in industry.uaпринципи Kaizenкваліфікація працівниківсвідомість і менталітет працівниківефективність підприємства5STFM (загальне управління потоком)Kaizen principlesskillsawareness and mindset of employeesefficiency of enterprise5STFM (Total Flow Management)Система Kaizen: від робочого місця (5S) до ланцюга поставок (TFM)System Kaizen: from the workplace (5s) to supply chain (tfm)Article