Леонова, С. В.2010-03-052010-03-052009Леонова С. В. Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства / С. В. Леонова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 90–96. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2719Обґрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства. Strategic tasks of the internal marketing of human facilities, which is used as an instrument of capitalization of human potential of machine-building enterprise are grounded.uaмаркетинг людських засобівкапіталізації людського потенціалуmarketing of human facilitiescapitalization of human potentialМаркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємстваArticle