Кrachunov, ChristoDimitrova, Krasimira2016-02-192016-02-192015Кrachunov C. Культура якості – фактор сталого розвитку організацій шляхом застосування загального управління якістю / Christo Кrachunov, Krasimira Dimitrova // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Автоматика, вимірювання та керування : збірник наукових праць. – 2015. – № 821. – С. 123–130. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31253Одна з найбільших перешкод для організацій, що намагаються реалізувати комплексне управління якістю, є культурний бар’єр. Багато організацій докладають великих зусиль для реалізації загального управління якістю за участю співробітників у всіх аспектах планування, реалізації та забезпечення їх підготовки для того, щоб гарантувати, що вони мають необхідні кваліфікацію і навички. У багатьох випадках це призводить до організаційної інерції в цьому процесі. Щоб подолати цю інерцію, необхідно змінити культуру організації. Це дослідження фокусується на важливості культури якості в інтересах сталого розвитку організацій і проблем, пов’язаних з розвитком цієї культури. One of the biggest obstacles to organizations trying to implement total quality management is a cultural barrier. Many organizations make great efforts to implement total quality management with the participation of employees in all aspects of planning, implementation and providing their training in order to ensure that they have the needed qualifications and skills. In many cases, it leads to organizational inertia in this process. To overcome this inertia, it is necessary to change the culture of the organization. This study focuses on the importance of a quality culture for sustainable development of organizations and issues relating to the development of this culture.uaкультура організаціїкультура якостізагальне управління якістюorganizational culturequality culturetotal quality managementChristo Кrachunov, Krasimira Dimitrova. Культура якості – фактор сталого розвитку організацій шляхом застосування загального управління якістюCulture of quality – a factor for sustainable development organizations by application of total quality managementArticle