Пасічник, Володимир ВолодимировичЮнчик, ВалентинаФедонюк, АнатолійPasichnyk, VolodymyrYunchyk, ValentynaFedoniuk, Anatolii2023-08-172023-08-172022-03-012022-03-01Пасічник В. В. Процедури оцінювання якості електронних навчальних ресурсів з використанням пелюсткових діаграм / Володимир Пасічник, Валентина Юнчик, Анатолій Федонюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. — № 11. — С. 87–102.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59491У дослідженні розглянуто поняття візуалізації результатів експертного оцінювання якості електронних навчальних ресурсів. Значну увагу приділено пелюстковим діаграмам та їх використанню у процесі візуалізації. Описано алгоритм розрахунку площі пелюсткової діаграми та вплив послідовності параметрів на площу кожної пелюстки. Наведено критерії оцінювання якості електронного навчального ресурсу та їх вагові коефіцієнти для кожного із експертів. Показано ролі експертів з коефіцієнтами вагомості. Визначено комплексні показники якості електронних навчальних ресурсів для кожного експерта та узагальнений комплексний показник для усіх експертів. Наведено алгоритм розрахунку площ секторних пелюсток, за допомогою яких можна обчислити й оцінити відносну якість електронного навчального ресурсу за відповідними критеріями. Для реалізації способу визначення комплексної оцінки якості електронного навчального ресурсу використано систему динамічної математики GeoGebra. Продемонстровано побудову пелюсткової діаграми в системі динамічної математики GeoGebra із наведеними вказівками.The concept of visualization of the results of expert evaluation of the quality of electronic learning resources is considered. Much attention is paid to petal diagrams and their use in the visualization process. The algorithm for calculating the area of the petal diagram and the influence of the order of parameters on the area of each petal are described. The criteria for assessing the quality of e-learning resources and their weights for each of the experts are presented. The roles of experts with weighting factors are shown. Complex indicators of quality of electronic educational resources for each expert are defined and the complex indicator for all experts is generalized. An algorithm for calculating the areas of sector petals, which can be used to calculate and evaluate the relative quality of ELR according to the relevant criteria is given. GeoGebra dynamic mathematics system was used to implement the method of determining a comprehensive assessment of the quality of ELR. The process of construction of the petal diagram in the system of dynamic mathematics GeoGebra with the given instructions is shown.87-102ukвізуалізаціяекспертне оцінюванняпелюсткова діаграмаелектронний навчальний ресурспоказники якостікомплексна оцінкаGeoGebravisualizationexpert evaluationpetal diagramelectronic learning resourcequality indicatorscomprehensive assessmentGeoGebraПроцедури оцінювання якості електронних навчальних ресурсів з використанням пелюсткових діаграмProcedures for assessing the quality of electronic learning resources using petal diagramsArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2022© Пасічник В., Юнчик В., Федонюк А., 202216doi.org/10.23939/sisn2022.11.087004.891.3Pasichnyk V. Procedures for assessing the quality of electronic learning resources using petal diagrams / Volodymyr Pasichnyk, Valentyna Yunchyk, Anatolii Fedoniuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Informatsiini systemy ta merezhi. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. — No 11. — P. 87–102.