Бублик, М. І.2012-05-152012-05-152011Бублик М. І. Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи / М. І. Бублик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 202–207. – Бібліографія: 25 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12311Проаналізовано теоретико-методологічні основи формування екологічного маркетингу як інструменту механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи. Запропонована циклічна модель формування стратегічного маркетингового плану виробництва екотоварів та екопослуг дасть змогу зменшити обсяг техногенних збитків на кожному з ієрархічних рівнів соціо-еколого-економічної системи. The article analyzes theoretical and methodological foundations of environmental marketing as a tool for the mechanism of socio-ecological-economic system. The proposed cyclic model of strategic marketing plan and production ekotovariv ekoposluh will reduce man-made losses in each of the hierarchical levels of socio-ecological-economic system.uaекологічний маркетингзелений бізнестехногенні збиткисоціо-еколого-економічна системаenvironmental marketinggreen businessman-made damagesocio-ecological-economic systemЕкологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системиArticle