Головань, О. О.2017-08-112017-08-112003Головань О. О. Формування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринку / О. О. Головань // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 362–368. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38691Досліджено український ринок керамічної плитки, зокрема проаналізовано попит і пропозицію; надано порівняльну характеристику продукції провідних виробників. На прикладі торговельно-промислової групи “Іспанський дім” розглянуто управління товарною політикою. Ukrainian ceramic tile market has been researched. Specifically, supply and demand has been analysed; products of main ceramic tile produces have been compared. As an example, management of “Spain House” group product line has been considered.uaФормування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринкуArticle