Герасимчук, В. Г.2015-07-102015-07-102014Герасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 62–68. – Бібліографія: 16 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29270Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of concordance of interests of producer, consumer and society.uaбіхевіоризмнаціональна економікаповедінка споживачарозширене відтвореннясоціально-етичний маркетингсталий розвитокякість життяbehaviorismbehavior of consumerextended recreationnational economyquality of lifesocial-ethic marketingsteady developmentСпоживач і концепція соціально-етичного маркетингуConsumers and the concept of social-ethical marketingArticle