Ilchuk, P. H.Мuzhelyak, М. М.Кots, О. О.2014-12-192014-12-192014Ilchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Мuzhelyak, О. О. Кots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 184–193. – Bibliography: 26 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25711The article investigates the possibility of improving the marketing strategy by using new tools, among themthe tools of corporate social responsibility at Ukrainian enterprises. The definition of the corporate social responsibility concept is generalized. The main tools of the corporate social responsibility as well as the relationship between these tools and the enterprise internationalization marketing strategy are determined. Feasibility of applying corporate social responsibility tools in the formation of the internationalization marketing strategy of enterprises is justified. Досліджено можливості удосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнено визначення поняття корпоративної соціальної відповідальності, а також визначено основні інструменти корпоративної соціальної відповідальності та взаємозв’язок інструментів корпоративної соціальної відповідальності та заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств.eninternationalizationinternationalization marketing strategycorporate social responsibilitytoolsінтернаціоналізаціямаркетингова стратегія інтернаціоналізаціїкорпоративна соціальна відповідальністьінструментиUsing corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategyВикористання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємствArticle