Селюченко, Н. Є.Кічор, В. П.Живко, З. Б.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Селюченко Н. Є. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень як продукт системи контролінгу на підприємстві / Н. Є. Селюченко, В. П. Кічор, З. Б. Живко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 132–136. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55338Одним з основних чинників забезпечення ефективного функціонування суб’єктів господарювання є коректне створення інформаційної бази для прийняття управлінських рішень. Досліджено питання формування інформаційного забезпечення службою контролінгу, критерії оцінювання його якості, одним із яких є безпомилковість даних. Для оцінки допустимого рівня відхилення використовуваної інформації від фактичної запропоновано використовувати показник середньозваженої вартості капіталу.One of basic factors of providing of the effective functioning of subjects of menage is correct creation of informative base for acceptance of administrative decisions. In the article the questions of forming of the informative providing by service of controling are explored, criteria of evaluation of his quality, important which infallibility of data is definite among. For estimation of possible level of rejection of information that is used from actual one it is offered to use the index of average cost of capital.132-136ukІнформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень як продукт системи контролінгу на підприємствіArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Селюченко Н. Є., Кічор В. П., Живко З. Б., 20065338.24Seliuchenko N. Ye. Informatsiine zabezpechennia pryiniattia upravlinskykh rishen yak produkt systemy kontrolinhu na pidpryiemstvi / N. Ye. Seliuchenko, V. P. Kichor, Z. B. Zhyvko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 132–136. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).