Романенко, Оксана Вікторівна2013-07-242013-07-242011Романенко О. В. Формування прогностичних здібностей як умова оптимізації навчальної діяльності дітей з церебральним паралічем / Оксана Вікторівна Романенко // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 268–269. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20501Визначаються специфічні особливості психічного розвитку дітей з церебральним паралічем, що впливають на прогностичні здібності. Шляхи психокорекції спрямовані на оптимізацію учбової діяльності цих дітей.uaдіти з церебральним паралічемпрогностичні здібностіпсихокорекціяФормування прогностичних здібностей як умова оптимізації навчальної діяльності дітей з церебральним паралічемArticle