Відоменко, І. О.Калугіна, К. О.2014-11-182014-11-182013Відоменко І. О. Інвестиційна стратегія – інструмент формування конкурентної переваги виноробних підприємств / І. О. Відоменко, К. О. Калугіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 227–232. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25227Розглянуто взаємозв’язок між створенням конкурентних переваг та інвестиційною стратегією. Досліджено процес формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств. Запропоновано авторське бачення логічної схеми реалізації процесу формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств, застосування якої дозволить даним суб’єктам господарювання у довгостроковій перспективі збільшити прибутковість і забезпечити зростання конкурентоспроможності. The relationship between the creation of competitive advantages and investment strategy is considered. The process of wineries investment strategy formation is studied. The author's logic circuit of wineries investment strategy formation and implementation process is offered, which will allow increasing enterprises profitability and competitiveness in the long run.uaконкурентні перевагиінвестиційна стратегіяcompetitive advantagesinvestment strategyІнвестиційна стратегія – інструмент формування конкурентної переваги виноробних підприємствInvestment strategy – tool of competitive advantages wineriesArticle