Іванов, С. М.Карасюк, В. В.Глинянський, С. В.2017-06-012017-06-012014Іванов С. М. Створення індивідуального інформаційного простору для навчання студента правника / С. М. Іванов, В. В. Карасюк, С. В. Глинянський // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 6-ої Науково-практичної конференції, 18–20 листопада 2014 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 150–155. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38146У статті викладені результати дослідження особливостей формування індивідуального освітнього інформаційного середовища. Проаналізовані компоненти освітнього середовища. Сформульований висновок, що LMS Moodle, комунікаційні послуги мережі, хмарові сервіси, автоматизований бібліотечний комплекс та інші інформаційні служби є складовими інтеграції різноманітних інформаційних ресурсів у єдину систему. Визначені напрямки подальшого вдосконалення структури інформаційного наповнення освітнього середовища правознавця. The article describes the research results of the Personal Learning Environment (PLE) formation features. There are analyzed components of PLE in the article. The conclusion of the article is that LMS Moodle, communication network services, cloud services, automated library complex and other informational services are the integration part of the different informational resources into whole system. There are also defined directions for further development of the lawyer students’ PLE informational content’s structure in this article.uaіндивідуальний освітній простірправова інформаціяхмарові сервісинавчальний електронний інформаційний комплексPersonal Learning Environmentlegal informationcloud servicesdigital learning informational complexСтворення індивідуального інформаційного простору для навчання студента правникаArticle