Пшик-Ковальська, О. О.Кара, Н. І.2015-01-142015-01-142012Пшик-Ковальська О. О. Національні особливості ділового спілкування та їх значення в міжнародній діяльності корпорацій / О. О. Пшик-Ковальська, Н. І. Кара // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 249–254. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25886Проаналізовано літературні джерела щодо національних особливостей ведення бізнесу в різних країнах. Визначено ключові параметри, на які доцільно орієнтуватись для реалізації успішної міжнародної діяльності національних корпорацій. Сформовано перспективи подальших досліджень теоретико-методологічних засад виокремлення національних стереотипів поведінки у міжнародному бізнесі. Analyzed literary sources on national peculiarities of doing business in different countries. The key parameters which should be oriented to the successful implementation of the international activities of national corporations were defined. Formed prospects for further research of theoretical and methodological principles separation of national behavior in international business.uaінтеграціякорпораціяміжнародні переговориміжнародний бізнеспараметринаціональні стереотипинаціональні особливості ділового спілкуванняintegrationcorporationinternational negotiationsinternational businessoptionsnational stereotypesnational peculiarities of business communicationНаціональні особливості ділового спілкування та їх значення в міжнародній діяльності корпораційNational peculiarities of business communication and their role in the international activity of corporationsArticle