Бурий, Андрій2010-01-122010-01-122007Бурий А. Екзистенціали людського існування у творчості Бернардо Бертолуччі (у контексті фільму “Останнє танго в Парижі”) / Андрій Бурий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 578 : Філософські науки. – С. 79–83. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2203Зроблено спробу тлумачення образів фільму Бернардо Бертолуччі “Останнє танго в Парижі” – одного з етапних творів 70-х років ХХ ст. – крізь призму філософії екзистенціалізму. Увагу зосереджено на екзистенціалах людського існування, які займають місце традиційних філософських категорій, та їхньому відображенні у творчому пошуку режисера. In the article we have tried to give an interpretation of some characters in Bernardo Bertolucci’s “The Last Tango in Paris” – as one of the outstanding creations of the 70-ties, XX century, - from the view-point of existential philosophy. Consideration is given to the existentials of human being that have taken place of traditional philosophic categories, and their representation in the creative work of this film-director.uaекзистенціалізмБогатеїзмбуттяіснуванняНіщосвободасвіттривогатурботастрахнудьгасмертьіндетермінізмафектexistentialismGodatheismbeingexistenceNothingfreedomworldanxietycarefearboredomdeathindeterminationaffectionЕкзистенціали людського існування у творчості Бернардо Бертолуччі (у контексті фільму “Останнє танго в Парижі”)About the film “The last tango in Paris” by Bernardo Bertolucci in connection with philosophy of existentialismArticle