Любківська, Г. В.Бондаренко, Г. Ю.Савчук, Ю. М.2020-03-062020-03-062017-05-182017-05-18Любківська Г. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія для вітчизняних підприємств / Г. В. Любківська, Г. Ю. Бондаренко, Ю. М. Савчук // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 148–149. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).978-966-941-055-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47099148-149ukБрендинг як сучасна маркетингова технологія для вітчизняних підприємствArticle2Liubkivska H. V. Brendynh yak suchasna marketynhova tekhnolohiia dlia vitchyznianykh pidpryiemstv / H. V. Liubkivska, H. Yu. Bondarenko, Yu. M. Savchuk // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 148–149. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).