Лорві, І. Ф.2015-01-142015-01-142012Лорві І. Ф. Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції / І. Ф. Лорві // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 557–560. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25849Досліджено сутність уніфікованої продукції, визначено вигоди уніфікації як для підприємств, так і для споживачів, а також висвітлено стратегії реалізації уніфікованої продукції. The article examines the nature of unified products defined benefit unify both businesses and consumers, as well as highlight the strategies of unified products.uaуніфікаціяуніфікація товарного асортиментууніфікований товарчинники впливу на ринокстратегіяunificationstandardization product linesunified productimpacts on marketstrategyСтратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукціїStrategic market determinaty compatible productsArticle