Білик, І. І.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Білик І. І. Конфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішення / І. І. Білик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 490–496. — (Формування та оптимізація логістичних систем).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55511Розглядається взаємовплив маркетингової політики на логістичні рішення у сфері збуту з погляду забезпечення належного сервісного обслуговування споживачів. Визначено можливі місця виникнення конфліктів в системі розподілу продукції та методи їх вирішення.The influence of marketing policy on the logistic decisions in the field of sale from the point of view of proper customers service is considered. The probable points of conflicts emergance in the system of product distribution and methods of their solving are analyzed.490-496ukКонфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішенняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© БіликІ. І., 20057658.7001.895Bilyk I. I. Konflikt tsilei v marketynho-lohistychnii systemi i napriamy yoho vyrishennia / I. I. Bilyk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 490–496. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).