Сєдая, Марина Сергіївна2012-10-302012-10-302012Сєдая М. С. Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідження / Марина Сергіївна Сєдая // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 467-481. - Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15492У статті висвітлено питання необхідності проведення маркетингових досліджень у сучасній бібліотеці. На основі проведеного дослідження у відділі соціальної та економічної літератури, було розроблено рекомендації щодо покращання використання відвідувачами інформаційних ресурсів відділу. The report «Usage of Information Resources in the Department of Social and Economic Literature» of M. Sedaya highlights the necessity of conducting marketing researches in modern library. Recommendations on the improvement of usage of information resources are based on the market research already conducted in the Department of Social and Economic Literature.uaінформаційні ресурсимаркетингове дослідженняефективність використанняанкетуваннячитацькі потребирекламаinformation resourcesmarket researchefficiencyquestionnairereaders' needsadvertisementВикористання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідженняPresentation