Коваль, З. О.2014-02-132014-02-132012Коваль З. О. Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 50–54. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23490Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.uaефективність маркетингової стратегіїмаркетингова стратегія вартісно-орієнтованого підприємствакритерії та показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємстваefficiency of marketing strategymarketing strategy of the cost-oriented enterprisecriteria and indexes of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterpriseОсновні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствBasic principles and maintenance of process of evaluation of the effectiveness of marketing strategies of value-oriented enterprisesArticle