Князьков, О. П.Тимчак, Н. В.Мартиненко, С. М.2018-11-152018-11-152002Князьков О. П. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції / О. П. Князьков, Н. В. Тимчак, С. М. Мартиненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 184–188. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43085Розглянуто роль та значення маркетингового підходу до управління якістю продукції. Реалізація маркетингової стратегії передбачає створення системи управління якістю продукції, яка забезпечить впровадження у виробництво комплексу заходів, спрямованих на випуск високоякісних, конкурентоспроможних виробів. The role and meaning of the marketing approach to product quality control are considered. The realization marketing strategy assumes creation of a control system of quality of production for maintenance of introduction in manufacture of a complex of measures directed on release of high-quality, competitive products.ukМаркетинговий підхід до управління якістю продукціїArticle© Князьков О. П., Тимчак Н. В., Мартиненко С. М., 2002184–188658.562