Мина, ЖаннаГринчишин, МаріяБондач, Марія2016-06-212016-06-212016Мина Ж. Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / Жанна Мина, Марія Гринчишин, Марія Бондач // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 240–241. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33396In thesis are revealed advertising and information support of marketing activities. It is noted that an important condition of the company is to provide accurate and timely marketing information.uaінформаціяінформаційне забезпеченнямаркетингпідприємстворекламаринокРекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльностіArticle