Нерознак, АнастасіяМудра, І. М.2020-05-052020-05-052019-04-042019-04-04Нерознак А. Особливості формування бренду «ТСН» ( на прикладі сюжетів 2017-2019 рр.) / Анастасія Нерознак, І. М. Мудра // Проблеми журналістики: вчора, сьогодні, завтра :збірник матеріалів I Міжнародної наукової онлайн-конференції студентів та молодих дослідників, 4 квітня 2019 року, Львів. — Lviv : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — P. 125–131.978-966-941-320-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49263125-131enОсобливості формування бренду «ТСН» ( на прикладі сюжетів 2017-2019 рр.)Conference Abstract7Neroznak A. Osoblyvosti formuvannia brendu "TSN" ( na prykladi siuzhetiv 2017-2019 rr.) / Anastasiia Neroznak, I. M. Mudra // Problemy zhurnalistyky: vchora, sohodni, zavtra :zbirnyk materialiv I Mizhnarodnoi naukovoi onlain-konferentsii studentiv ta molodykh doslidnykiv, 4 kvitnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 125–131.