Білик, І. І.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Білик І. І. Оптимізація процесу реалізації замовлення / І. І. Білик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 164–169. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55344Висвітлено основні положення проектування логістичної системи і оцінки досягнутих результатів з метою оптимізації реалізації замовлення. Досліджено ефективність переведення підприємства з функціональної на горизонтальну систему реалізації процесів, що дасть змогу реалізувати концепцію підвищення рівня обслуговування клієнта за рахунок скорочення часу виконання замовлення і знизити рівень запасів.The basic rules of projecting of logistic System and estimation of the achieved results with the purpose of optimisation of realisation of the order are uncovered. The efficiency of enterprise’s transition with functional on horizontal System of realisation of processes is investigated, that permits to realise the concept of increase of a degree of service of the client at the expense of reduction of time of realisation of the order and to lower stock rate.164-169ukОптимізація процесу реалізації замовленняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Білик І. І., 20066658.7001.895Bilyk I. I. Optymizatsiia protsesu realizatsii zamovlennia / I. I. Bilyk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 164–169. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).