Жира, І.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Жира І. Метод “just in time” та сучасний маркетинг / І. Жира // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 56–60. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55424Проаналізовано сучасні маркетингові дії, які посилаються на JIT (Just in time). Ця система полягає у філософії поставок вчасно, з високою якістю, при коротких термінах доставки. У статті також вивчається новий підхід до логістики і сучасного маркетингу - система ERP (enterprise resources planning), яка полягає у визначенні економічних величин поставок EOQ і економічних довжин виробничих серій EPQ.A modern marketing activities based on JIT (Just in time) are analysed. This system consist in a just in time philosophy with high quality and short lead times. This article also studies a new approach to the logistics and to a modern marketing - system ERP (enterprise resources planning) leads to designation of economical order quantity EOQ and economical production quantity EPQ.56-60ukМетод “just in time” та сучасний маркетингArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Жира І., 20055338.368658.8Zhyra I. Metod "just in time" ta suchasnii marketinh / I. Zhyra // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 56–60. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).