Клімковська, Р.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Клімковська Р. Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів / Р. Клімковська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 576–582. — (Формування та оптимізація логістичних систем).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55408Розглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.The relationship between marketing and logistics, as weft as the appearance of synergy phenomena in supply chains on the market of cars are investigated in this article.576-582ukЛогістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілівArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Клімковська Р., 20057658.012338Klimkovska R. Lohistyka i yavyshche synerhii u marketynhovii stratehii na rynku lehkovykh avtomobiliv / R. Klimkovska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 576–582. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).