Вовк, НаталіяАндрушко, Наталія2017-06-292017-06-292017Вовк Н. Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина» / Наталія Вовк, Наталія Андрушко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 183–184. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38369The article analyzes trends of brand in Ukraine. Author presents the main directions of marketing communications brand "Galytska Svizhyna." The article analyzes the content marketing company. As a conclusion, the authors proposed the use of commercial advertising printed products as a new means of marketing communications.uaмаркетингові комунікаціїторгова марка (ТМ)маркетингова політикапросуванняВикористання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»Article