Слюсарчук, ЮрійСлюсарчук, Ольга2013-05-222013-05-222012Слюсарчук Юрій. Презентації лекцій – ефективний спосіб активізації пізнавальної діяльності та самостійної роботи студентів при вивченні математичних дисциплін / Юрій Слюсарчук, Ольга Слюсарчук // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 156–159. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18818В роботі розглядаються проблеми активізації пізнавальної діяльності та самостійної роботи студентів при вивченні математичних дисциплін. Використання презентацій лекцій сприяє підвищенню мотивації навчання, збільшує інформаційну наповненість аудиторних занять, зокрема, застосовуючи технології комп’ютерної математики, дозволяє досягнути кращих результатів навчання. This paper considers the problem of cognitive activity and independent work of students in the study of mathematical disciplines. Using presentations of lectures enhances learning motivation, increases information filling the classroom, including using technology computer mathematics, can achieve better learning outcomes.uaпрезентації лекційматематичні дисциплінисамостійна роботасистеми комп’ютерної математикиpresentation of lecturesmath coursesindependent studysystem computer mathematicsПрезентації лекцій – ефективний спосіб активізації пізнавальної діяльності та самостійної роботи студентів при вивченні математичних дисциплінArticle