Мавріна, А. О.2009-09-162009-09-162008Мавріна А. О. Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 204–209. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2010Розглянуто проблеми співпраці між функціональними підрозділами підприємства. Розкриваються причини виникнення конфліктів між відділами маркетингу та фінансів. Наведено приклади негативного впливу цих конфліктів на ефективність діяльності підприємства. The problems of collaboration between functional subsections of enterprise are exposed in the article. Reasons of origin of conflicts between the departments of marketing and finances are explained. The examples of negative influence of these conflicts on efficiency of activity of enterprise are resulted.міжфункціональна співпрацяконфлікти цілейвідділ маркетингуфінансовий відділмаркетингові заходифінансові показникиефективностіinterfunctional collaborationconflicts of aimsmarketing departmentfinancial departmentmarketing measuresfinancial indexes of efficiencyПроблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідкиArticle