Ліщина, ВалерійТарасюк, Людмила2012-09-212012-09-212012Ліщина В. Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики / Валерій Ліщина, Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 92–93. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14531The article examines the main trends in online advertising as an important tool of marketing communications politics that lets you not only improve the image of the organization, but also increase sales of goods or services.uaмаркетингова комунікаційна політикарекламаінтернеткорпоративний Web-сервербанерелектронна поштаІнтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політикиArticle