Кукуруза, С. Ю.Куліш, Т. В.2020-04-272020-04-272018-04-192018-04-19Кукуруза С. Ю. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ТОВ "Українські мінеральні води" на ринку мінеральних вод / С. Ю. Кукуруза, Т. В. Куліш // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 93. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).978-966-941-160-0https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4901893ukМаркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ТОВ "Українські мінеральні води" на ринку мінеральних водConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Kukuruza S. Iu. Marketynhovi pidkhody zabezpechennia konkurentospromozhnosti TOV "Ukrainski mineralni vody" na rynku mineralnykh vod / S. Yu. Kukuruza, T. V. Kulish // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 93. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).