Хазратова, Нігора2018-06-252018-06-252018-03-122018-03-12Хазратова Н. Організація простору шкільного класу як вимір гуманності культури / Нігора Хазратова // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 11. — С. 374–384.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42287Сучасному світові притаманна супереч-ність між потребою людини в особистій приватності і тенденціями глобалізації та уніфікації. Останні передбачають за-лучення людини до публічного простору, масовізацію різних сфер її життя. Це є особливість багатьох сучасних культур. Дихотомія «приватність – публічність», що завжди була притаманна щільно насе-леним мегаполісам, з плином часу тільки загострюється.374-384ukОрганізація простору шкільного класу як вимір гуманності культуриArticle© ГО «Львівський аналітичний дім», 2018.© Західний науковий центр НАН України та МОН України, 2018.© Хазратова Нігора11Khazratova N. Orhanizatsiia prostoru shkilnoho klasu yak vymir humannosti kultury / Nihora Khazratova // Psykholohichni vymiry kultury, ekonomiky, upravlinnia : naukovyi zhurnal. — Lviv, 2018. — Vol 11. — P. 374–384.