Каракай, Ю. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Каракай Ю. В. Визначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарів / Ю. В. Каракай // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 68–71. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55429Досліджено розвиток теоретичних і методологічних аспектів незадоволених ринкових потреб з погляду маркетингу інноваційних товарів. Визначені різновиди незадоволених ринкових потреб та запропоновані маркетингові методи їх визначення.The article is dedicated to the development of theoretical and methodological aspects of unmet market needs. The essence of unmet market needs, their kinds and identifying methods have been researched in the article.68-71ukВизначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарівArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Каракай Ю. В., 20054330.341Karakai Iu. V. Vyznachennia nezadovolenykh rynkovykh potreb yak osnova marketynhu innovatsiinykh tovariv / Iu. V. Karakai // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 68–71. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).