Дида, О. А.2013-10-182013-10-182013Дида О. А. Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста / О. А. Дида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 757 : Архітектура. – С. 47–53. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21438Розглянуто питання реклами і популяризації архітектурного простору. Запропоновано класифікацію видів популяризації архітектури і розкрито проблему взаємодії архітектури з рекламно-інформативними елементами. The paper deals with questions of advertisement and popularization of architectural space. It is proposed the classi fication of the arts of the popularization of architecture and opened the problem of the co-operation of the architecture and of the advertisement-informational elements.uaархітектурна атрактивністьмале містопопуляризація архітектурного просторуarchitectural attractivitysmall townspopularization of architectural spaceІнформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого містаArticle