Ковальчук-Швецова, М. Б.2012-04-022012-04-022010Ковальчук-Швецова М. Б. Основні форми та методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємств / М. Б. Ковальчук-Швецова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 612–617. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11967Проаналізовано основні інструменти, що застосовуються країнами світу з метою стимулювання експорту продукції. Наголошено на необхідності застосування відповідних інструментів стимулювання з метою посилення позицій вітчизняних виробників машинобудівної продукції на світових ринках. Виділено основні методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємств та їх зв’язок з формами. There are analysed basic instruments which are used with the aim of product export stimulation by the world countries. It is marked the necessity of certain stimulating instruments application with the aim of strengthening the home machine-building producer’s positions on world markets. There are distinguished the basic methods to stimulate export of machine-building product and their connection with formulas.uaмашинобудівні підприємстваекспортзовнішньоекономічна діяльністьстимулювання експортуформи та методи стимулюванняінструменти стимулюванняmachine-building enterprisesexportforeign economic activitiesexport stimulationmethods of stimulationinstruments of stimulationОсновні форми та методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємствArticle