Каїра, З. С.2017-02-242017-02-242006Каїра З. С. Прогнозування сезонного попиту в логістиці та маркетингу / З. С. Каїра // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 554 : Проблеми економіки та управління. – С. 134–138. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36015Прогнозування є базовим джерелом інформації до обґрунтування рішень з виробничих операцій, планування потужності в умовах невизначеності майбутнього попиту, рішень з управління запасами, розміщення підприємств, розроблення маркетингової програми та інших сфер діяльності бізнесу. Пропонується метод розроблення прогнозу сезонного попиту на основі декомпозиції часових рядів. Forecasting is а base source of infromation for decision making in operations function, capacity planning under conditions of uncertain demand, inventory management, facilities location, marketing-mix development and other business activities. There is proposed a method for forecasting of a seazon demand on the base of time series decomposition.uaПрогнозування сезонного попиту в логістиці та маркетингуArticle