Пасічник, В. В.Шестакевич, Т. В.2015-04-092015-04-092014Пасічник В. В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 805 : Інформаційні системи та мережі. – С. 180–195. – Бібліографія: 17 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26705Проаналізовано специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами в умовах інклюзії. Наведено аналіз освітніх завдань кожного з етапів здобуття освіти такими особами. Запропоновано структурну модель процесів інклюзивного навчання. The article analyzes the specifics of the educational process of persons with special needs in terms of inclusion. The educational tasks of each stage of such persons education was considered. A structural model of the inclusive education processes was proposed.uaособа з особливими потребамиінклюзивна освітаструктурна модельметодологічні засади інклюзивного навчаннячастково упорядкована множинавідношення строгого порядкуperson with special needsinclusive educationstructural modelthe methodological foundations of inclusive educationpartially ordered setstrict orderСтруктурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребамиArticle