Румянцева, ВікторіяМорушко, Олександр2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Румянцева В. Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу / Вікторія Румянцева, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 199–200. — (Технології інформаційного менеджменту та інтелектуального опрацювання даних).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58349The article considers the relevance of the advertising campaign, the need to use it. The basic interpretations of the term “advertising” are defined. Formed advertising functions.199-200ukрекламамаркетингфункції рекламикомунікаціяНеобхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Rumiantseva V. Neobkhidnist vykorystannia suchasnoi reklamnoi diialnosti v systemi marketynhu / Viktoriia Rumiantseva, Oleksandr Morushko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 199–200. — (Tekhnolohii informatsiinoho menedzhmentu ta intelektualnoho opratsiuvannia danykh).