Дубодєлова, А. В.Лісовська, Л. С.Малкуш, Х. Ю.2015-07-142015-07-142014Дубодєлова А. В. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, Х. Ю. Малкуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 120–125. – Бібліографія: 16 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29347Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.uaтуристичний риноккупівельна поведінкакінцевий споживачтуристичний маркетингтуристичні продукти і послугивпливові чинники купівельної поведінки споживачівtourism marketpurchasing behaviorthe end usertourism marketingtourism products and servicesfactors influence the purchasing behavior of consumersВпливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринкуFactors influence buying behavior of final consumers on the tourism marketArticle