Дністрянська, АндріанаХимиця, Наталія2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Дністрянська А. Основні тенденції розвитку PR та реклами в інтернеті / Андріана Дністрянська, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58154The essence of the public relations concept (public relations) was investigated. The features of PR-using and advertising in the global Internet network, which provide distribution of information through the Internet and websites are considered the article. The advantages and disadvantages of PR Internet technologies are highlighted.77-78ukінтернет-ресурси PRPR і реклама в інтернетіPR в пресіреклама в ІнтернетОсновні тенденції розвитку PR та реклами в інтернетіConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Dnistrianska A. Osnovni tendentsii rozvytku PR ta reklamy v interneti / Andriana Dnistrianska, Nataliia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 77–78. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).