Мних, О. Б.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Мних О. Б. Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів / О. Б. Мних // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 130–138. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55441Відображені ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкривається зміст економетричних моделей, які широко використовують в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.The key problems of development of telecommunication market in competitive environment are reflected the article. Are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.130-138ukМоделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектівArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Мних О. Б., 20059338.256Mnikh O. B. Modeliuvannia stratehichnykh marketynhovykh rishen v sferi telekomunikatsii! Ta otsiniuvannia yikh efektiv / O. B. Mnikh // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 130–138. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).