Гарматій, О. В.2020-07-272020-07-272015Гарматій О. В. Інформаційні жанри як пріоритетні у практиці інформагентств / О. В. Гарматій // Поліграфія і видавнича справа. – 2015. – № 1 (69). – С. 141–148. – Бібліографія: 5 назв.0554-4866https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53157Розглянуто систему жанрів, що їх використовують сучасні інформаційні агентства. Визначено основні форми жанрового втілення інформаційних матеріалів агентств. З’ясовано, що найпоширенішим жанром повідомлень та головною формою подання інформації в роботі інформагентств є замітка, в основі якої лежить соціально значуща інформація. Вказано на причини переважання інформаційних агенційних повідомлень. Досліджено основні вимоги до матеріалів інформаційних жанрів, такі як інформаційність, оперативність, актуальність, суспільна значущість, правдивість, фактологічна точність, стислість, лаконізм, виразність, простота, ясність, декодованість, релевантність. Розглянуто сучасні зміни у системі жанрів матеріалів інформаційних агентств. The system of genres used by modern news agencies is considered. The basic forms of the genre embodiment of news agencies’ information materials are determined. It is found out that the most prevailing genre of news agencies’ press reports, the main form of presenting information in the work of news agencies is a note which is based on the socially significant information. The reasons for the predominance of news agencies’ press reports are shown. The basic requirements for materials of information genres such as informational content, efficiency, topicality, social significance, truthfulness, factual accuracy, briefness, brevity, expressiveness, simplicity, lucidity, decoding, relevance are investigated. Modern changes in the system of genres of news agencies’ materials are considered.ukінформаційні жанриінформаційні агентствазаміткаблискавкатермінова новинарозширена інформаціястатистичної інформаціїінфографікаinformation genresnews agenciesnoteflashurgent newsbroadened informationgenres of statistical informationinfographicsІнформаційні жанри як пріоритетні у практиці інформагентствInformation genres as priority in practice of news agenciesArticle007:304:070