Морозов, В. О.Антоненко, О. М.Сопільник, Р. Л.2012-05-152012-05-152011Морозов В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 114–120. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12296Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.uaстандартизаціямаркетингові дослідженняіндустріалізаціяалгоритмблокмодульдіагностикаринокпідприємствотоварспоживачзворотний зв’язоккластернейромережіпрограмне забезпеченняпрогнозуправлінняstandardizationmarket researchindustrializationalgorithmblockmodulediagnosticmarketenterpriseproductcustomerfeedbackclusterneironetworksprogram providingforecastmanagementСтандартизація на рівні маркетингових дослідженьArticle